loading...
wwe

فراز روحی بازدید : 9 جمعه 26 آبان 1391 نظرات (0)

به وسیله ی نرم افزار DAEMON Tools شما میتوانید از CD/DVD/HD DVD/دیسکهایBlu-ray در درایوها ودیسکهای مجازی پشتیبان گیری کنید، یا از آنها Image تهیه کنید تا در صورت نیاز مجدد، یا آنها را با همین نرم افزار و بدون نیاز به سی دی یا دی وی دی اصلی اجرا کنید و یا بر روی cd یا dvd دیگری رایت کنید.هم چنین DAEMON Tools قادر است Image هایی که به وسیله ی نرم افزار های دیگر گرفته شده (مانند nero )، را شناسایی و اجرا نماید.برخی از بازی های کامپیوتری نیز برای اجرا ،نیاز به این برنامه پیدا میکنند.هم چنین میتوانید از cd ها و یا dvd هایی که از آنها زیاد استفاده میکنید ایمیج گرفته و به وسیله ی این نرم افزار آنها را اجرا نمایید تا سرعت کارتان افزایش یابد.

قابلیتهای DAEMON Tools Lite 4.46.1:

- image گیری با فرمت های iso.* و mds.*

- توانایی ایجاد ۴ درایو مجازی بر روی سیستم

- پشتیبانی از فرمت های *.b5t, *.b6t, *.bwt, *.ccd, *.cdi, *.cue, *.nrg, *.pdi, *.isz

- و…

 

 دانلود – Download

 حجم فایل : ۱۴ مگابایت

 پسورد در صورت لزوم: www.dragonedownload.tk

فراز روحی بازدید : 14 جمعه 26 آبان 1391 نظرات (0)

لانچر جدیدو زیبای Windows 8 که به تازگی طراحی شده است را برای گوشی های اندروید شما آماده کرده ایم. این لانچر مخصوص گوشی های اندروید ۲.۱ و بالاتر میباشد که با نصب این برنامه میتوانید محیط ویندوز ۸ را بر روی گوشی های خود شبیه سازی کنید و از محیط گوشی خود لذت ببرید. در ادامه این برنامه قابل دریافت میباشد.

 

دانلود با لینک مستقیم

حجم فایل : ۲.۲ مگابایت

پسورد در صورت لزوم: www.dragonedownload.tk

 

فراز روحی بازدید : 5 جمعه 26 آبان 1391 نظرات (0)

یاهو مسنجر یکی از نرم افزار های محبوب و کاربردی بین کاربران اینترنتی به شمار میرود. این بار برای شما عزیزان یاهومسنجر گوشی های اندروید را آماده کرده ایم، شما با این نرم افزار میتوانید به راحتی با دوستان اینترنتی خود ارتباط بر قرار کنید .از جمله ویژگی های مهم این نرم افزار: دسترسی به پست الکترونیکی، تماس با کاربران مسنجر و چت با آن ها، ارسال و دریافت فایل، چت با دوستان فیس بوک، تماس رایگان صوتی و تصویری، اشتراک عکس و ویدئو، چت با دوستان خود در Windows Live و … میتوان اشاره کرد.

در ادامهYahoo! Messenger 1.8.2 قابل دریافت میباشد.

 

 دانلود با لینک مستقیم

 حجم فایل : ۲.۶ مگابایت

پسورد در صورت لزوم: www.dragonedownload.tk

فراز روحی بازدید : 9 جمعه 26 آبان 1391 نظرات (0)

http://dragonedownload.rozup.ir/aaaaaaaaaaaaaakk.png

آیا به تیر و کمان علاقه مندید؟در بازی Fruit Shoot باید سیبی که برروی سر آن شخص قرار دارد را با تیر و کمان بزنید.اما مواظب باشید!چون اگر کمی پایین تر به هدف بزنید ممکن است با صحنه خیلی خوبی مواجه نشوید…!!

 

 دانلود با لینک مستقیم

اندازه:۱٫۱۴MB

پسورد در صورت لزوم: www.dragonedownload.tk

فراز روحی بازدید : 15 جمعه 26 آبان 1391 نظرات (0)

Skype نرم افزاری رایگان و بسیار معروف می باشد که امکان برقراری ارتباط صوتی رایگان با دیگر دوستان خود از طریق اینترنت را فراهم می سازد. نرم افزار Skype از تکنولوژی Peer-to-Peer برای اتصال به رایانه دیگران استفاده می کند تا یک محیط پیغام رسان بر اساس گپ صوتی و تصویری را فراهم نماید.

 

دانلود – Download
حجم فایل: ۱۹.۳ مگابایت

پسورد در صورت لزوم: www.dragonedownload.tk

فراز روحی بازدید : 8 جمعه 26 آبان 1391 نظرات (0)
دانلود Farm Frenzy - Pizza Party - سری بازی های معتاد کننده!

یکی دیگر از سری بازی های معتاد کننده را برای دانلود قرار داده ایم. اگر به یاد داشته باشید مدتی پیش نسخه های 1 و 2 Farm Frenzy را برای دانلود عموم قرار دادیم که مورد رضایت بسیاری از کاربران قرار گرفت و همه از دانلود و انجام این بازی ها راضی بودند. البته خود ما هم همین انتظار را داشتیم زیرا وقتی این بازی را ما هم دانلود و نصب کردیم مدتی از کار و زندگی عقب افتاده بودیم! به خاطر همین امر هم نام این بازی ها را باید به عنوان یکی از مواد مخدر که اعتیاد آور است، ثبت شود! موضوع Farm Frenzy - Pizza Party این است که کاربر می بایست مزرعه خود را مدیریت کرده و پیتزا تولید کند. با پرورش دام ها و مرغ ها کسب درآمد کند و با فروش شیر گاو ها و تخم مرغ ها و بردن آنها به بازار کسب در آمد کند. برای بردن محصولات به شهر باید از گاری استفاده کرد. گاری ها را می توان کم کم به روز رسانی کرد. به طوری که در مراحل آخر دیگر خبری از گاری نیست و کامیون های تندرو جایگزین آن ها خواهد شد. مشکلاتی که در بازی ممکن است پیش آید را می توان در این موارد خلاصه نمود: حمله خرس ها باعث کشته شدن حیوانات و از بین رفتن مزارع می شود. البته می توان از همین حملات استفاده کرده این خرس ها را زندانی کرده و به فروش رساند. همچنین کمبود علوفه باعث از بین رفتن دام ها می شود. نسخه جدیدی که از بازی ارائه گردیده با کمی تغییرات عرضه شده است. همانطور که از نام بازی پیداست باید پیتزا تهیه کرد و به فروش رساند. نوع پیتزاها و قیمت ها نیز مانند کارخانه های آن ها متفاوت است. پیتزا ها انواع مختلفی دارد. پیتزا آمریکایی ، چینی و ... که هریک دستور مختلفی برای تهیه دارد و قیمت فروش و کارخانه های هرکدام هم متفاوت است.
نکته ای که در انجام این بازی فکری و بسیار جذاب اهمیت دارد مدیریت اقتصادی و سرعت عمل است. در بازی می بایست با سرعت عمل محصولات را جمع آوری کرده به فروش رساند و از طرفی همبا خرید حیوانات مناسب کسب درآمد کرد. این نسخه را به تازگی کمپانی  alawar عرضه نموده است.
خصوصیات نسخه جدید بازی :
این نسخه  نیز به مانند نسخه های قبلی همان مراحل یعنی تولید محصول و فروش آن وجود دارد اما گرافیک و محیط بازی به صورت چشم گیری زیباتر شده است. زیبایی صداها و کیفیت آن ها نیز افزایش زیادی دارد. حیوانات جدیدی از قبیل بز و خوک اضافه شده اند. این نسخه نسبت به نسخه اول سخت تر شده است و کاربر یا به عبارت دیگر مزرعه دار باید در هر لحظه چند کار را انجام داده و به عبارتی حواسش به همه جای صفحه باشد.

قابلیت های کلیدی بازی Farm Frenzy - Pizza Party:
- بازی بسيار جذاب و هیجانی  با گرافیک بالا و سه بعدی
- 90 مرحله بسيار جذاب
- 10 حیوان
- 28 ساختمان و ابزاربرای ساخت  
- شش ساختمان برای خرید و سفارش
- جلوهاي زيبا و كم نظير صوتي و بصري
- حالت مسابقه اي و تفريحي، پرهيجان بودن بازي
- بالا بردن خلاقيت و هوش افراد
- دست زدن به ابتكار و خلاقيت در طي بازي
- زمان نامحدود بازی
- به روزرسانی رایگان بازی
- پشتیبانی کامل و تخصصی مشتریان
- و...

فراز روحی بازدید : 15 جمعه 26 آبان 1391 نظرات (0)

همان طور که آشنایی دارید بتمن ( Batman ) یکی از شخصیت های معروف و محبوب بوده که در طی چند سال اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده است. بر همین اساس نیز تا کنون ده ها کتاب , بازی و فیلم در این حیطه ساخته شده است. این شخصیت که Dark Knight یا همان شوالیه تاریکی نیز نام گرفته , پس از ساخت نسخه فیلم و بازی PC آن نوبت به نسخه جاوا آن رسیده است. هم اکنون می توانید پکیج بازی Batman Dark Knight Rises که دارای 6 سایز مختلف با فرمت جاوا و قابل اجرا بر روی اکثریت گوشی ها را به صورت رایگان از سایت پی سی گذر دریافت کنید.

 

پسورد فایل:www.p30gozar.com

دانلود با حجم 5 مگابایت

فراز روحی بازدید : 13 جمعه 26 آبان 1391 نظرات (0)

مرورگر UC Browser یکی از ابزارهای محبوب برای وبگردی با موبایل به حساب می‌رود. این ابزار با قابلیت‌های خاص خود امکان وبگردی در شرایط خاص را محیا می‌کند. از جمله مزایای استفاده از این اپلیکیشن برای مواقعی می‌‌باشد که از اینترنت سیم‌کارت خود استفاده می‌کنید و می‌خواهید حجم سایت‌های باز شده تا حدی کاهش یابد تا در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید. این مرورگر همچنین برای سرعت‌های پایین نیز کاربرد داشته و سایت‌ها را با سرعت مطلوبی بارگزاری می‌کند. از مزایای قابل توجه نسخه‌ی جدید این برنامه پشتیبانی کامل از زبان فارسی است که در نسخه‌های قبلی این برنامه وجود نداشت.

 

پسورد فایل:www.p30gozar.com

دانلود با حجم 500 کیلویایت

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام کشتی کج کار را دوست داید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 49
  • بازدید سال : 244
  • بازدید کلی : 516